Je třeba vstupenky vytiskount?
Pokud v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi spolu se vstupenkami, není uvedeno jinak, tak vstupenky není třeba vytisknout a postačí, když se při vstupu do sálu prokážete mobilním telefonem se staženou rezervací vstupenek s čitelným čárovým kódem.
Při platbě bankovním převodem nemám k dispozici tlačítko mojí banky
Pokud v nabídce není vaše banka, znamená to, že tuto službu - online potvrzení převodu peněz - banka nenabízí. Pokud chcete obdržet vstupenky obratem po on-line úhradě, je nutné tedy využít platby kartou. Jde o standardní platbu kartou a je možné zaplatit všemi uvedenými typy karet. Pokud však chcete uhradit bankovním převodem, není problém. Je zde ale nutné počítat s tím, že vstupenky obdržíte až nám dorazí peníze na účet, což bývá zpravidla jeden pracovní den. Následně je možné si pak vstupenky vyzvednout nebo Vám budou zaslány e-mailem (dle Vámi zvolené metody)
Při platbě on-line jsem omylem platbu zrušil.
Objednávka vstupenek jako taková se nezruší. Bude nutné ale zvolit jiný způsob úhrady. Např. úhrada v hotovosti nebo platební kartou v pokladně NKC nebo platba bankovním převodem. V každém případě je nutné nás kontaktovat e-mailem, osobně nebo telefonicky. V případě, že nemáte o vstupenky zájem, uvolníme je pro další prodej.
Při nákupu vstupenek jsem omylem zadal nesprávný e-mail.
V tomto případě nás kontaktujte, e-mail opravíme a vstupenky Vám zašleme znovu (pokud jste zvolili on-line platbu a platba proběhla v pořádku)
Platba on-line proběhla úspěšně ale nedorazily mi e-mailem vstupenky
  • E-mail se vstupenkami se může nacházet v různých složkách - Zkontrolujte si prosím všechny složky doručené pošty, včetně Spamu, Nevyžádané pošty, Reklamy, Sociálních sítí apod.
  • Plná e-mailová schránka - Ověřte si prosím, zda nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami. Po uvolnění přeplněné poštovní schránky Vám systém automaticky odešle vstupenky ještě jednou.
  • Nesprávná e-mailová adresa - V případě, že jste neobdrželi vstupenky, je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu. V takovém případě nám zašlete Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu vstupenky@novestraseci.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.
  • Nedostatek času do začátku představení V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky nebo vám sdělí vstupní kód.
Omylem jsem vymazal e-mailovou zprávu se vstupenkami
  • Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu vstupenky@novestraseci.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.
  • Nedostatek času do začátku představení V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky nebo vám sdělí vstupní kód.
Při platbě jsem zjistil, že moje banka má technickou odstávku.
  • Situace při platbě on-line - Platba není potvrzena a vstupenky Vám nejsou zaslány jako příloha v e-mailu. Vaše objednávka se ale neruší. Zaplacení je možné uskutečnit klasickým bankovním převodem nebo v pokladně NKC (v hotovosti nebo plaební kartou). Zbývá-li do představení málo času, je možné vstupenky uhradit v pokladně NKC
  • Situace při klasickém bankovním převoduPlatbu proveďte později.
KDE NÁS NAJDETE
Novostrašecké kulturní centrum
Okružní 934, Nové Strašecí

313 572 340


INFORMACE
PRO NÁVŠTĚVNÍKY
Pracovní doba
Pondělí 9:00 - 12:00 12:30 - 17:00
Úterý 9:00 - 12:00 12:30 - 16:00
Středa 9:00 - 12:00 12:30 - 18:00
Čtvrtek 9:00 - 12:00 12:30 - 15:00
Pátek 9:00 - 12:00 12:30 - 14:00
Platební brána ComGate